Login:  Hasło:   
OK

Rejestracja konta Zapamiętaj mnie:
szukajka_btt.gif
Regeneracja turbosprężarek
Pomoc - pytania i odpowiedzi
Nie mogę zalogować się do portalu. Przy każdym logowaniu pojawia się komunikat: "błąd logowania".
 
Proszę się upewnić, że kliknął Pan w link aktywacyjny, który został wysłany na e-mail.



Nie mogę dokonać na stronie pełnej rejestracji, ponieważ na pocztę nie otrzymałam linku do potwierdzenia jej - w związku z czym konto mi nie działa.

Czasami zdarza się, że mail aktywacyjny trafia do spamu lub jest blokowany.
Jeżeli mail nie dotarł do Ciebie -
kliknij poinformuj nas o tym podając swój login.




Założyłem nowe konto - czy mogę zmienić adres e-mail?


Niestety ani użytkownik ani my nie mamy możliwość zmiany adresu, możemy ewentualnie usunąć błędne konto i zaproponować założenie nowego.



Ile kosztuje aplikacja?

Aplikacja jest bezpłatna do pobrania w Google Play

Abonament dotyczy tylko rozszerzonej funkcjonalności – według cennika.
Czyli w skrócie – podstawowa wersja jest bezpłatna (tzw. „Pakiet Biały”), jeśli chce się korzystać z większej ilości opcji, lub lokalizować więcej telefonów trzeba wykupić abonament.


Jak mam zainstalować aplikację?

Aplikację można pobrać pod linkiem
Instalujemy ją na telefonie (można skorzystać z aplikacji SklepPlay (sklepu Google Play) – wyszukując Bezpieczny Lokalizator w wyszukiwarce, stamtąd pobrać bezpośrednio klikając Zainstaluj).
Do Aplikacji logujemy się danymi z portalu (ten sam login i hasło).

Aplikacja
 
Po zalogowaniu koniecznie trzeba wcisnąć przycisk START na głównym ekranie aplikacji a następnie przycisk SOS (wówczas telefon zastaje połączony z kontem na portalu).
W przypadku wyboru opcji płatnej, która daje możliwość śledzenia większej ilości telefonów – z kolejnymi telefonami postępujemy tak samo.
Wszystkie ustawienia typu częstotliwość i sposób lokalizowania ustawiamy po kliknięciu ikonki „trybiku – zębatki” – dowolnie ustawiamy parametry na każdym telefonie osobno. Aby można było sprawdzać pozycję z panelu (opcje płatne) musi być zaznaczona opcja „Monitorowanie ze strony www”.



Jaki limit danych jest potrzebny w przypadku użytkownika czyli telefonu. Czy np. 1 GB na dany miesiąc będzie wystarczającym limitem?

Nawet 100 MB powinno wystarczyć na miesiąc, przy lokalizowaniu co minutę.



Czy koszt SMS z linkiem do lokalizacji na mapie przesyłanych między administratorem a użytkownikiem śledzonym uzależniony jest od stawki narzuconej przez danego operatora czy może traktowane (tzn. doliczane do abonamentu) jak SMS-y specjalne?

SMS jest wysyłany jako zwykły sms z telefonu lokalizowanego na numer administratora, nie ma możliwości, aby operator doliczał koszty za SMS specjalny.



Czyj numer mam wpisać jako wyzwalacz? Mój czy osoby, którą chcę namierzyć?

Telefon wyzwalacz – musi być telefonem, do którego ma się stały dostęp, gdyż za jego pomocą potwierdza się niektóre operacje w przypadku np. utraty dostępu do panelu itp.
Wyzwalacz nie może być tym samym numerem telefonu na którym jest zainstalowana aplikacja!



Jak zmienić telefon w profilu? Czy jest to ten sam numer co wyzwalacz? I czy musi to być ten sam numer, na którym jest aplikacja?

Telefon w profilu proszę ustawić w następujący sposób:
Poprzez portal bezpieczniej.pl po zalogowaniu - Panel użytkownika, następnie Bezpieczny Lokalizator (lewe menu). W polu Numer telefonu wyzwalacza GSM (z prawej strony wybrać myszką ikonkę „długopisu” i kliknąć „zmień”, a następnie wprowadzić numer w formacie +48.123456789 – po +48. ciąg dziewięciu cyfr bez spacji). Następnie kliknąć „Zapisz ustawienia
Uwaga! Proszę wprowadzić numer innego telefonu komórkowego, za pomocą którego będzie można w przyszłości sprawdzić pozycję telefonu z aplikacją.

Telefon wyzwalacz – musi być telefonem, do którego ma się stały dostęp, gdyż za jego pomocą potwierdza się niektóre operacje w przypadku np. utraty dostępu do panelu itp.

Wyzwalacz nie może być tym samym numerem telefonu na którym jest zainstalowana aplikacja!

Po przeprowadzeniu powyższej operacji uruchamiamy aplikację (jeśli wymaga tego logujemy się), następnie wciskamy zielony przycisk „START” i wybieramy przycisk SOS – wówczas aplikacja wykona próbę połączenia z telefonem wyzwalacza – należy rozłączyć połączenie – wówczas wszystko powinno się zaktualizować i działać poprawnie!


Próbuje dokonać ustawień na telefonie który ma być śledzony, lecz nie mogę tych danych ustawić ponieważ wyświetla się ikonka “i”

Ikonka „i” zawsze jest widoczna obok pola (po kliknięciu w nią pojawia się opis danego pola „Pomoc”).


Mam zainstalowaną aplikację, loguję się na koncie ale nie wiedzę telefonu lokalizowanego.

Proszę zalogować się w aplikacji tymi samymi danymi co do portalu.
Wcisnąć przycisk START a następnie SOS. Wówczas telefon wykona połączenie na numer wyzwalacz – proszę rozłączyć.
Od tego momentu każdy głuchacz z numeru wyzwalacza na numer telefonu na którym jest aplikacja będzie sprawiał, że pozycja telefonu na mapie w portalu zaktualizuje się.





Proszę o informacje czy instalując aplikacje "Bezpieczny Lokalizator" na telefonie telefon powinien mieć wykupiony u operatora pakiet danych, dzięki któremu będzie dostęp do Internetu?
 
Zużycie pakietu danych oscyluje w granicach 100 Mb/ miesiąc przy pozycjonowaniu średnio co minutę.
Ciężko nam stwierdzić czy bardziej korzystny będzie  zakup pakietu czy korzystanie z transmisji poza pakietem.

Jeśli chce Pan wykluczyć zupełnie zużycie pakietu transmisji danych należy w ustawieniach zaznaczyć tylko SMS (transmisja danych odznaczona). Można też ustawić ilość SMS na dzień, aby nie generować za dużych kosztów.
Wówczas na telefon wyzwalacz są wysyłane wiadomości SMS z linkiem do portalu przenoszącym do pozycji na mapie lokalizowanego telefonu.
SMS jest wysyłany z telefonu lokalizowanego na numer wyzwalacza i jest to zwykły SMS (według stawek operatora).
Transmisja danych wychodzi chyba jednak korzystniej.



Po zainstalowaniu aplikacji i uruchomieniu na telefonie (i kliknięciu SOS) telefon połączył się z telefonem wyzwalacza jako połączenie głosowe - natomiast nadal nie widzę śledzonego telefonu!
 
Jeżeli tak się stało - to znaczy, że telefon w danym momencie został przypisany do konta i teraz poprzez głuchnięcie na niego z numeru wyzwalacza, lub po zalogowaniu do Panelu będzie można sprawdzić jego lokalizację. Proszę się zalogować i zobaczyć czy telefon widnieje na mapie w odpowiedniej lokalizacji.




Wykupiłem abonament ale nie widzę lokalizacji telefonu - co jest przyczyną?

Przyczyną może być to, że telefon nie jest przypisany do konta (czyli konto nie jest poprawnie sparowane z aplikacją).
W aplikacji na telefonie musi być Pan zalogowany tymi samymi danymi co do konta w portalu.
Proszę tez włączyć aplikację i na ekranie głównym wcisnąć przycisk START (jeśli aplikacja jest włączona n a tym przycisku widnieje napis stop i dookoła niego krąży „blik świetlny”). Następnie wcisnąć przycisk SOS i zakończyć połączenie. Ta konfiguracja zawsze wywołuje aktualizację ustawień aplikacji i konta oraz pierwsze pozycjonowanie.
Po przeprowadzeniu powyższych czynności wszystko powinno działać prawidłowo.




Czy można lokalizować telefon bez instalacji aplikacji?

Niestety zawsze trzeba instalować aplikację – technicznie monitorowanie pozycji w inny sposób jest niemożliwe.
W opcji płatnej w jednym panelu administracyjnym można sprawdzać wiele telefonów (w bezpłatnej wersji tylko jeden poprzez wykonywanie połączeń – tzw. głuchaczy na ten numer), natomiast aplikacja jest wymagana zawsze.
Ponadto w wersji płatnej położenie telefonu można sprawdzać za pomocą panelu – czyli nie trzeba wykonywać połączeń.


Wykupiłam pakiet płatny poprzez aby lokalizować również bliskie mi osoby. Niestety aplikacja nie lokalizuje nawet mojego telefonu. Raz zlokalizowało (bardzo dokładnie) i na tym koniec. Będąc w innym miejscu już nie pokazuje lokalizacji.

Proszę sprawdzić po kolei:
- czy w aplikacji (po włączeniu) jest wciśnięty zielony przycisk START – jeśli jest wciśnięty ten przycisk zamienia się w STOP a dookoła niego krąży „iskierka” która sugeruje, że aplikacja jest aktywna.

Następnie kliknąć w ikonkę ustawień (ikonka trybiku) i sprawdzić czy jest wybrana chociaż jedna z funkcji „Transmisja danych” lub „SMS”, oraz czy jest zaznaczona opcja „Monitorowanie ze strony WWW”.
Po sprawdzeniu powyższych opcji proszę zapisać zmiany klikając zielony przycisk „zapisz”
i kliknąć na głównym ekranie aplikacji przycisk SOS – wówczas aplikacja zacznie wykonywać połączeniu na numer który jest ustawiony jako wyzwalacz. Proszę rozłączyć.
Za każdym razem, gdy kliknie się sos aplikacja pobiera aktualizacje (czyli jeśli np. były wykonywane zmiany ustawień w aplikacji lub w panelu na WWW – aplikacja je aktualizuje”.
Jeszcze jedną rzeczą, która jest bardzo istotna – numer wyzwalacza nie może być tym samym, który obsługuje lokalizowany telefon – to też często wywołuje konflikt.
Natomiast, aby dodać telefony bliskich – trzeba zainstalować u nich aplikację i podczas logowania zalogować się w aplikacji na te same dane (login, hasło), które są przypisane do konta w którym wykupiony jest pakiet.


Wykupiłem płatną wersję programu i mam wrażenie, że nie działa prawidłowo - telefon, który chcę zlokalizować pokazuje ostatnie położenie z godziny 7:04. W dniu wczorajszym tylko przez chwilę miałem widoczny panel z przyciskami "Blokowanie telefonu" itp. teraz nie ma tego panelu. Co jest przyczyną?

Panel aktywuje się wówczas, gdy telefon ma zasięg sieci Internet. W celu sprawdzenia czy telefon ma dostęp do sieci trzeba kliknąć na przycisk w panelu: „Online?” – jeśli telefon jest dostępny reszta ikon funkcyjnych pojawi się.
Jeśli powyższy sposób nie rozwiąże problemu proszę sprawdzić ustawienia w aplikacji Telefonu – czasami poprzez wybrany za mały limit ilości transmisji/dzień (transmisja danych) telefon nie zezwala na pozycjonowanie (gdy limit jest wyczerpany).
Proszę też upewnić się że aplikacja jest włączona (wówczas przycisk START na głównym ekranie aplikacji zamienia się w „STOP”. (oczywiście aplikację można ukryć).


Wykupiłem pakiet zielony. Proszę o informację ,w jaki sposób mogę dodawać kolejne numery telefonów do serwisu?

W celu dodania kolejnych numerów należy na nich zainstalować aplikację i zalogować się do aplikacji tymi samymi danymi co do portalu (login i hasło).
Ustawić parametry i nacisnąć START a następnie krótko przycisk SOS.
Po tej procedurze telefon pojawi się w panelu i za pomocą numerków z prawej strony 1 i 2 itd. będzie można przełączać podgląd lokalizacji poszczególnych telefonów. W okienku postępu pojawi się nazwa, która została nadana urządzeniu podczas wprowadzania ustawień w aplikacji.




Czy na mapie widoczne są nazwy miejscowości - mniejszych i większych aby dokładnie zlokalizować daną osobę?

Można powiększyć mapę plusikiem i wówczas powinno być widać nawet poszczególne ulice.



Czy istnieje możliwość aby nazwać w pewien sposób telefony, które są śledzone (aby je odróżnić) i w jaki sposób przechodzić z śledzenia danego telefonu do drugiego?

Nazwę telefonu trzeba ustawić w ustawieniach aplikacji – przycisk trybiku (ustawień), następnie w polu „Nazwa tego telefonu” należy wprowadzić daną nazwę i kliknąć „zapisz”. Potem jednokrotnie kliknąć przycisk SOS aby zaktualizować ustawienia w panelu na portalu.




Czy abonament miesięczny obejmuje cały panel czy może jest to opłata za każdego użytkownika śledzonego za pomocą panelu osobno naliczana?

 
Abonament obejmuje cały panel.



Czy wiadomości tekstowe, które są wysyłane z bramki w panelu (opcja płatna) są doliczane do abonamentu czy może wszystko dzieje się dzięki transmisji danych?

Nie są doliczane koszty, wszystko dzieje się za pomocą transmisji danych do telefonu lokalizowanego (czyli z jego pakietu odbierania transmisji).


Do ilu maksymalnie telefonów można śledzić tak aby aplikacja działał bez problemowo w jednym panelu?

Na chwilę obecną przeprowadzaliśmy próby na 5 urządzeniach w jednym panelu i nie było żadnych problemów. Nikt z użytkowników nie korzystał jeszcze z dostępu do większej ilości urządzeń. Jeśli pojawiają się jakieś problemy staramy się na bieżąco je usuwać.



Czy kontrola bieżącej lokalizacji obejmuje całą dobę/dzień pracy?

W każdym momencie osoba która jest zalogowana do panelu może wybrać w nim telefon, który ją interesuje i sprawdzić aktualną pozycję (podejrzeć).
Można ustawić również automatyczne sprawdzanie pozycji w określonych odstępach czasu i wysyłać ich parametry na numer telefony wyzwalacza (czyli administratora). Te ustawienia wprowadza się osobno w każdym telefonie w ustawieniach aplikacji (czyli różne telefony mogą być monitorowane z różną częstotliwością).Wówczas administrator dostaje wiadomość sms (opłata według stawki operatora na telefonie lokalizowanym) od nadawcy telefonu lokalizowanego (automatycznie) zawierającą model telefonu, oraz link do mapy w portalu pokazujący lokalizację o danej godzinie (czas nadania sms).

Jest nas 48025 zarejestrowanych użytkowników.
Już 28352 użytkowników aktywnie korzysta z Bezpiecznego Lokalizatora.
Publikujemy 31991 wiadomości w 1053 miastach Polski i 89 krajach Świata.
Jesteście z nami od 13.04.2011r Dziękujemy!
Razem możemy wpłynąć na poziom bezpieczeństwa społecznego!
Odwiedź nas na Facebook.com
Partnerzy: turbiny.net, naprawa-skrzyni.pl, skrzyniebiegow.net
Tytul
x
Strona główna
Aktywni na stronie: (6)
Bezpieczny Lokalizator
Wygenerowano w 0.55sek przez NOXe Engine Å.